måndag, september 27, 2010

24-årig norska söker jobb i Kapstaden

Häromdagen fick vi ett mejl från norska Heidi, 24 år gammal, som söker jobb i Kapstaden. Så här skriver hon:

"Jag flyttar permanent ner till Cape Town i slutet av december. Jag är utbildad sjuksköterska och har de senaste åren jobbat på en neurokirurgisk avdelning på Ullevål Sjukhus i Norge.

Jag är en trevlig och utåtriktad tjej med ett glatt leende. På fritiden är jag mycket aktiv, främst med klättring, cykling och fotografering.

Jag letar efter ett arbete på hel- eller deltid. Jag är mycket flexibel och har egentligen inga specifika önskemål om vilken typ av jobb jag söker i det här skedet. Jag har god erfarenhet av att jobba med barn, om någon behöver norsk-/engelsktalande barnpassning eller barnflicka. Om någon är i behov av sjukvård i hemmet är jag också intresserad av det.

Förutom modersmålet norska talar jag också mycket god engelska eftersom jag även har amerikanskt medborgarskap. Jag kommer att bo i vår lägenhet centralt inne i Kapstaden (Gardens).
Hoppas på snar återkoppling om ni känner till något ledigt jobb."

Om ni är intresserade av Heidis tjänster, eller vill tipsa henne om något jobb så skicka ett mejl till oss på info@egi.se eller gör en kommentar till detta inlägg, så vidarebefordrar vi det till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar