Härom dagen kom det hela tre brev från Dina Försäkringar Mälardalen i vår brevlåda. Eller rättare sagt två brev och ett litet paket. Breven innehöll våra nya försäkringsbrev för hem och bil, och paketet en handskriven hälsning och två fina neonvästar från företagets vd Heinrich Horvath, minsann!
Paketet hade föregåtts av jag skickat ett mail till den allmänna info-adressen för företaget där jag skrev att jag fått en mycket positiv första bild av vårt nya försäkringsbolag och hänvisade till blogginlägget härom dagen med bolagsjämförelsen. Som en mycket trevlig överraskning dök det upp ett personligt mailsvar från Heinrich där han skrev och tackade för det positiva omdömet på sina och alla medarbetarnas vägnar, och utlovade en liten sommarpresent. Härligt med en vd med rätt kundfokus, och en trevlig efterköpskänsla för den nyblivna kunden - något som många företag inte lyckas med.
En bra efterköpskänsla är A och O för ett framgångsrikt bolag.
SvaraRadera